7 תשובות
חחח אתה חמוד שאתה חושב שיש "מטרות" למלחמה
מה קרה הלכת ליותר מידי הפגנות בקפלן חמודי?
מה קרה הלכת ליותר מידי הפגנות בקפלן חמודי?
הזוי לא נתפס כואב
ועדיין יש תקווה שהם חיים
ועדיין יש תקווה שהם חיים
המצב באמת עצוב וקשה וכבר יש באוויר תחושה של חוסר אונים
אנונימית
שואל השאלה:
אתה רציני ?^^^^^
א. זה באמת המטרה, הם אמרו את זה מתחילת המלחמה,וגם זה די מובן מאליו....
איזה עוד מטרה יכולה להיות למלחמה שנפתחה *בגלל* טבח אכזרי וחטיפה????
אתה רציני? יותר עדיף קודם לכבוש את עזה ואז להחזיר את החטופים? כשהם מתים????
ומה הקשר קפלן באמא שלי לא כל אחד שלא אוהב את האגואיסט ביבי הוא בקפלן
איכ אתה ממש אגואיסט
אתה רציני ?^^^^^
א. זה באמת המטרה, הם אמרו את זה מתחילת המלחמה,וגם זה די מובן מאליו....
איזה עוד מטרה יכולה להיות למלחמה שנפתחה *בגלל* טבח אכזרי וחטיפה????
אתה רציני? יותר עדיף קודם לכבוש את עזה ואז להחזיר את החטופים? כשהם מתים????
ומה הקשר קפלן באמא שלי לא כל אחד שלא אוהב את האגואיסט ביבי הוא בקפלן
איכ אתה ממש אגואיסט
אנונימי
החזרת החטופים זו לא מטרת המלחמה מטרת המלחמה היא מיטות החמאס והחזרת השקט לדרום. 100 חטופים לא יותר חשובים מכל האזרחים במדינת ישראל שאם תהיה עסקה אז יהיה 7/10 פעם שנייה ויכנסו שוב וירצחו אותנו אותם מחבלים ששחררו בעסקה לשחרור 100 חטופים
אם זאת הייתה המטרה הם כבר היו מחזירים את החטופים.
נקודה למחשבה ילד, אתה תמים מידי למדינה הזאת שלך
נקודה למחשבה ילד, אתה תמים מידי למדינה הזאת שלך
אין קשר לאגואיזם, רק מסביר לך איך עבדו עליך בלי להתאמץ.
אבל אתה עדיין רגיש מידי להכיל את האמת אז קורא לי אגואיסט
אבל אתה עדיין רגיש מידי להכיל את האמת אז קורא לי אגואיסט
באותו הנושא: