4 תשובות
שואל השאלה:
אבל בעמודים האחרונים לא כאב לכם כשהיה את הקטע שהחתול חוזר?
אבל בעמודים האחרונים לא כאב לכם כשהיה את הקטע שהחתול חוזר?
פיניק דה
פרים אבל בעיקר מבחינת האימפקט של המוות שלה על קטניס ולא מהמוות עצמו. לחשוב שקטניס עברה את כל זה כדי להציל אותה ושהיא לא שרדה בכל מקרה זה כואב, והסצנה עם החתול הייתה ממש עצובה (כמעט התפרקתי).
למרות זאת, המוות שהיה כתוב הכי טוב הוא חד משמעית רו (שגם בו כמעט בכיתי).
אבל המוות שהכי העציב אותי זה פיניק כי הוא היה אחת הדמויות האהובות עליי וגם היה לו את אנני ואת הבן שלו.
למרות זאת, המוות שהיה כתוב הכי טוב הוא חד משמעית רו (שגם בו כמעט בכיתי).
אבל המוות שהכי העציב אותי זה פיניק כי הוא היה אחת הדמויות האהובות עליי וגם היה לו את אנני ואת הבן שלו.
רו ופיניק הכי כאבו לי