8 תשובות
לפי מה שהבנתי הם אמרו שאם אנחנו נחזיר להם הם יחזירו לנו בחזרה
אין להם איך
ברוך השם יש לנו את ארהב, היא מסדרת הכל תודה לאל.
אם חא היה את ארהב וזה היה תלוי במנהיגים כאן אז כבר מזמן לא היה מדינה כאן
אנונימי
^ אח שלי גם ארהב לא רוצה באמת שננצח, יש להם אינטרסים והכל חייב להיות לפי החוקים שלהם. אם היה לנו שכל לא היינו צריכים להיות תלויים בהם
אנונימית
למען השם אין דבר כזה נצחון.
גם בתורה זה כתוב, אין דבר כזה.
אין שום מדינה שהיא עצמאית, אין דבר כזה.
לכל מדינה יש ציר, יש את ציר המזרח ואת ציר המערב. אין מה לעשות וצריך לבחור ציר.
אנונימי
אם נתקוף חזק מידי הם יהיו חייבים להחזיר ישירות.
זו הסיבה שצריך לתקוף במידה, מכה קטנה, שתראה את היכולות שלנו.
אבל לא כואבת מידי שהם לא ירגישו צורך להגיב עלייה ישירות.
כי במלחמה ישירה אנחנו לא יכולים לנצח.
לא, ישתמשו בפרוקסי שלהם כדי לתקוף כנראה