13 תשובות
לא מה מסוכן בזה
שואל השאלה:
קרינה
אנונימית
באופן חד פעמי זה לא מסוכן, אבל זה לא מומלץ.
בלי קשר, זה גם הורס את המחשב, הסוללה שלו תיחלש.
קרינה זה שטויות בכל דבר יש קרינה במיקרו בהכל
^כן אבל פעם אחת לא קרה כלום
שואל השאלה:
זה קרה כמה פעמים אבל לא הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני גם משאירה אותו על המיטה
פשוט מנותק מהחשמל
אנונימית
^^^גם זה בסדר פשוט תשתדלי לא לעשות את זה
אם אתם לא יודעים מה זה קרינה איך אתם יכולים לדעת שהיא מסרטנת? יש הרבה סוגים של קרינות, חלקן רדיואקטיביות חלקן מגנטיות וכו, הקרינה שיוצאת מטלפונים וממכשירים דומים היא קרינה של גלי רדיו והכמות שיוצאת כל כך מזערית שהיא לא יכולה להזיק לנו
^זה לא נכון. עדיין לא ידוע מה ההשפעות של קרינה ממכשירים. מומלץ לקרוא כאן:
https://www.gov.il/he/pages/cell-phone-radiation
בקטנה קצת קרינה
^^כשלומדת הנדסת חשמל מדברת עם דימה, קרינה ממכשירים חלשה מדי ואינה חודרנית מספיק כדי לעשות נזק לגוף, השמש מפיקה קרינה הרבה יותר חזקה ואני לא רואה אנשים מתחבאים בבית
אני יכול לענות על זה, אבל כל תשובה שלי תחליש את העובדה הפשוטה שזה לא משנה מה אנחנו חושבים. הקונצנזוס המדעי אומר שהוא לא יודע אם זה מסוכן ואני מעדיף להקשיב להם.