התחברות הרשמה

היי קיבלתי שיבוץ ליחידת ההסרטה ושובצתי למטכ"ל יש למישהו מושג מה זה אומר

6 באוקטובר 2024, 00:35
יחידת ההסרטהגיוסצה"לשירות צבאי    
2 תשובות
שואל השאלה:
בחודש ספטמבר
מ
מי זה מה זה
מתי קיבלת את השיבוץ ?
i
iimonn
באותו הנושא:
קיבלתי זימון ליחידת הסרטה
מי פה היה במיונים ליחידת ההסרטה היום?
קיבלתי מיון ליחידת ההסרטה עזרה
קיבלתי מיונים ליחידת ההסרטה בדובר צהל
קיבלתי ציון ליחידת ההסרטה ולא קיבלתי קישור לשאלות מסוים שמיטב כתבו עליו .
עוד מישהו קיבל את השיבוץ של יחידת ההסרטה 0 מטכ"ל ויודע משהו על זה?
קיבלתי מיון ליחידת ההסרטה למקצוע צילום סטילס
קיבלתי זימון לראיון מקוון של יחידת ההסרטה (בפירוט)
קיבלתי הודעה ממיטב לגבי מיונים ליחידת ההסרטה, רק אני קיבלתי את ההודעה הזאת? מישהו יכול לתת רקע על זה?
התקבלתי ליחידת ההסרטה בזרוע היבשה, האם כולם שם מקבלים תג "צלם צבאי"?
קיבלתי שיבוץ להיות משק אמלח ביחידה מובחרת(חייל האוויר וכו) זה שיבוץ חרא ?