13 תשובות
^
לא הבנתי תביאי דוגמאות
שואל השאלה:
ורציתי לשאול אם כדאי לי להעביר את הטלפון לאנגלית ובסדרות וסרטים לראות באנגלית? לקרוא ספרים באנגלית? כאלה?
סדרות וסרטים זה עוזר לאוצר מילים וגם יש אתרים טובים שעוזרים ולזמנים זה פשוט לשנן ולתרגל
אפילו דוברי אנגלית לא תמיד זוכרים את הזמנים
צריך פשוט ללמוד לדבר את השפה ואז הכל מתחבר
שואל השאלה:
יש כל מיני זמנים פסטו סימפל פרזנט סימפל פוסט פוגרסיב פאס ט סימפל משהו פרקפקט סימפל
שואל השאלה:
סליחה שכתבתי בעברית חח אין לי כוח
שואל השאלה:
ואין לי מושג איך אמורים לזכור את זה ואיך אני אמורה לזכור שאם יש מילה פסימית לפני איזו פועל אז הפועל הוא בעבר כזה וכזה
^^^
גם אני אף פעם לא הבנתי את זה
אל תלמדי אנגלית מהבית ספר זה חרא דבר
שואל השאלה:
ואיך אני אמורה לזכור זמנים והכל?
כן
אל תלמדי מהבית ספר
תלמדי לבד
לא מכיר בן אדם אחד עם אנגלית טובה שלמד את זה מהבית ספר.
תחיי את השפה ואת תלמדי אותה לאט לאט
סדרות וסרטים
רובלוקס אחי
אף דובר אנגלית לא יודע את הזמנים. בדיוק כמו שבעברית את לא חושבת על נושא נשוא ועל כל הבניינים והשורשים. אחרי שאת קוראת ושומעת מספיק אנגלית דרך סדרות וסרטים וסרטונים את תביני לבד גם בלי ללמוד.
כשהייתי קטן (לפני עשור) שיחקתי רובלוקס עם גוגל תרגום בפינה של המסך. וככה דיברתי עם אנשים שם באנגלית גם כשלא ידעתי כלום. לאט לאט למדתי ביטויים ומילים פשוטות וכך זה מהיר יותר לדבר איתם במקום לכתוב בתרגום כל פעם.