3 תשובות
לא ניראלי... חברה שלי לומדת שנתיים ויודעת להגיד רק איך קוראים לה -.-
את ממש לא היחידה ;)
ואו, מה לא הייתי עושה בשביל לא ללמוד יותר צרפתית...