8 תשובות
גייז ונשים לא יכולים להיות רצינים?
אתה גם ככה צריך להראות שאתה מכבד את כולם ומייצג את כולם ברשתות החברתיות כדי להשיג תמיכה
שואל השאלה:
חיילים גברים שמתנהגיים נשיים מדי ומעלים כן זה מביך,
כנראנ נפלתי על השעה שבה התומכים בה ערים.
אין לי בעיה נגדם אבל לבוא ולא ולעלות את זה מול העולם כן זה דבר פסול בעיני
אנונימי
מה הבעיה בתכלס?
זה שהם מעלים סרטון לטיקטוק שהם רוקדים לא מוריד מהאיכות של הצבא שלנו ואם מישהו ישנה את דעתו על מלחמה ככ מורכבת בגלל סרטון, הוא הבעיה
חוץ מזה עדיף שצהל יראה שהוא מקבל את כולם מאשר מקבל רק גברים קשוחים
שואל השאלה:
למי אכפת מהם??^^ צריך להראות לעולם כמה הצבא הזה רציני שלא משחק משחקים והם עושים בדיוק ההפך
אנונימי
למי אכפת?
יקבלו כמה תגובות שנאה מערבים אבל בנתיים אנחנו אוכלים אותם
לא זה דווקא נותן לנו במה לגייז בחול