7 תשובות
אם בנט היה חוזר לבנט, אם לא לבנט, אז גנץ אבל כולם גרועים

_fairy ביבי לא נורמלי,
הוא גרם לכל אוכלוסית ישראל לחשוב שהוא היחיד שיצליח להחזיק את המדינה בזמן שזה ההפך הגמור,
יוקר המחייה הכפיל את עצמו (לא קשור אפילו למלחמה הרבה לפני זה),
אחוז הנרצחים בפיגועים או נסיון ביצוע פיגועים ( כלומר ההרתעה ירדה משמעותית) הוכפל ביותר מפי 2 כבר לפני תחילת המלחמה!! שתבינו כמה המצב חמור,

מצב הפשיעה:
https://vt.tiktok.com/zs2nswtqn/

מחירים בישראל:
https://vt.tiktok.com/zs2nspdbm/

המצב במדינה רק מידרדר ואתם תמשיכו להצביע למי שהפקיר אותנו,
1,600 נרצחים
100 חטופים עוד מעט כבר שנה
מאות אלפי מפונים
עשרות אלפי חיילים שנהפכו לנכים
מליוני אזרחים פצועי נפש
יוקר המחייה שמשפחות שנמצאות מתחת לשכר הממוצע לא יכולות לאפשר לעצמן לקנות עגבנייה
והמצב רק ורק מחמיר שלא תטעו את עצמכם חלילה
לליברמן בגלל שאני חושב שהוא הכי צודק
תותית ומילעל
כנראה שלאף אחד
ביבי
היחיד הנורמלי
הדמוקרטים
הייתי מצביע לשמיים
אנונימי