11 תשובות
שואל השאלה:
התחלנו להתרגל לזה כבר מזה 4 אזעקות מי מת
אנונימית
אומרים שאולי ההוא שמחליף את נסראללה חוסל
זה רגיל תאמיני לי היה בשבועיים האלה גם בטבריה והרבה מקומות בצפון שלא מאוד קרוב ללבנון
שואל השאלה:
אבל 70 קילומטר מהגבול אנחנו לא רגילים עוד לפני שבןע היינו האזור הכי שקט במדינה
אנונימית
אנחנו לפני שבועיים היינו איזור שלא הייתה בו אזעקה מאז 2008 אבל מה לעשות עכשיו מכוונים גם אלינו
שואל השאלה:
כןן היינו אזור הכי בטוח במדינה מה קורה להם הלו
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי זה לא רגיל אני מקיסריה
אנונימית
אזעקות פה ושם כמו שיש בדרכלל לצערי אבל זהו לא משהו חדש
לא משהו מיוחד
הכל השתנה בשבועיים האחרונים
שואל השאלה:
מפחיד בסוף נהפוך למטווחים אני לא אעמוד בזה
אנונימית