6 תשובות
אני לא מכירה את כל המילים אבל קרסיביצה זה יפה
אפשר, לא יודעת, יפהפייה, בוא נלך, לא מתרגמת קללות
קרסיביצה זה יפה
ידי נאחוי זה לך **
מוזנה זה אפשר/מותר
קמאיה - זה בוא/י^
בתור רוסי בקהילת הרוסים אני רוצה להגיד: צ'יבוו בלאטט
_m
אין מילה כזו "קאמאיה"
יכול להיות אתה שמעת את השיר הנפוץ "קלניקה קלניקה קלניקה מויה"
ושמעת את זה בצורה שגויה ככה: "קלין קאקלין קאקלין קאמאיה"
"קלינקה" זה שיח עם פירות יער, "מויה" זה אומר 'שלי' ברוסית
אנונימי