2 תשובות
מאוד ממליצה להעביר שיעורים פרטיים, תוכל בעקרון לקחת כמה כסף שתרצה לשעה וזה מאוד גמיש באופן כללי. (כמובן יש ביקוש גבוהה במתמטיקה)
יותר קל לשלב עבודה ולימודים שאתה כבר שנה שלישית או רביעית ולגבי השנה ראשונה או השנייה בכלל לא מומלץ לשלב לימודים
אתה יכול גם לעבוד במשרה מלאה ולהשלים דרך הקלטות את החומר לימוד או למצוא משרת סטודנט של 3 ימים ולבנות לעצמך מערכת נוחה בהתאם.
אנונימי