3 תשובות
שואל השאלה:
לא עבנתי אתה יכול להסביר יותר בפרטי
אנונימי
כתוב למעלה.. ואת כותבת בשפה שזה כתוב לתרגם לאנגלית.. באפשרויות של השפה..