17 תשובות
אני גם
גם אני
אנונימי
יש חדירת כלי טיס בבת ים
באיזה איזור אני לא שמעתי
כן ואני מהרצליה
לא שמעתי בום שמעתי רק מטוס
אנונימית
שואל השאלה:
יש אזעקה רק אצלי? ואני לא מבת ים
יש אזעקה רק אצלי? ואני לא מבת ים
אנונימית
מאיפה את? אצלי לא היה אזעקה אבל כן שמעתי בום והופיע לי התראה שיש בבת ים חדירת כלי טיס עוין
שואל השאלה:
ראשון
ראשון
אנונימית
אוליי שמעת ממקום שרוב אלייך
מה. אני בהלם זה אפילו לא קרוב אחד לשני
אם כבר אני קרובה לבת ים יותר ומשום מה פה אין
אם כבר אני קרובה לבת ים יותר ומשום מה פה אין
יש עכשיו אזעקה בראשון?
שואל השאלה:
כן היה וכל החברות שלי התעוררו מזה
כן היה וכל החברות שלי התעוררו מזה
אנונימית
זה היה כי אתם ליד בת ים אצלכם לא היה אזעקה שמעתם מבת ים
גם אני שמעתי אזעקה אבל ממש ממש רחוקה.. ברמה שחשבתי שאולי זה כבר הדימיון שלי
מה שכן יש מטוסים בשמיים בכמויות וזה הזוי
מה שכן יש מטוסים בשמיים בכמויות וזה הזוי
שואל השאלה:
כן יש מסוקים של החיים
כן יש מסוקים של החיים
אנונימית
כן מפתח תקווה שומעים תמטוסים
באותו הנושא: