לחברה שלי יש יומהולדת והיא לא אוהבת ימי הולדת לעשות לה משהו? ובנוסף יש בעיה ממש גדולה אז אשמח אם תקראו ותעזרו
אוקי אז בכללי שנינו לא מאוד רוצים להפרד אבל יש לא מעט סימנים שנפרד בקרוב בגלל בעיות שקשה לפרט עכשיו עליהם וקבענו שנדבר פנים מול פנים שיחה רצינית כזאת פעם הבאה שניפגש ורציתי להפגש איתה ביומהולדת שלה אבל אם אני אקנה לה משהו שרשרת כזה ונפרד באותו היום זה ממש לא טוב ובנוסף להפרד ביומהולדת שלה זה נורא מה אני עושה?