6 תשובות
איזה כיתה אתה?
שואל השאלה:
י'ב עכשיו
אנונימי
תיגש ממילא יקחו את הגבוה ומכניקה זה די סבבה
שואל השאלה:
כן פשוט המורה שלי ממש הלחיצה את הכיתה שלי שאם מקבלים חשד אז זה פוסל גם את עכשיו
אנונימי
תוודא שחשמל ומכניקה לא באותו יום. במידה וכן, לפחות שחשמל קודם שלא "יבזבז" לך את הריכוז המכניקה ואז לא יהיה לך כוח לחשמל
שואל השאלה:
את חשמל עשיתי כבר
קיבלתי 94 בו אז אין לי למה לגשת
אנונימי