8 תשובות
זה עדיין קיים?? וואו אני חייב לחזור לשחק
זה עדיין קיים?? וואו אני חייב לחזור לשחק
שואל השאלה:
אני דרגת מרשל
אני דרגת מרשל
אנונימי
כי הכל שם איטי...
עד שטוען שוב
עד שטוען שוב
שיחקתי בזה כשהייתי ביסודי בערך בכתה ד-ה' ועד בערך כתה ח' (כיום אני בת 20) או משהו כזה, המשחק השתנה ברמות, כבר לא כזה כיף
זה כבר לא אותו טנקי, ממש לא אותו הדבר
זה כבר לא אותו טנקי, ממש לא אותו הדבר
אנונימית
יאו זה היה המשחק ילדות שלי זה היה כזה כיף אבל שינו אותו רצח זה לא כמו פעם
הייתי ראנק מטורף דרך אגב בין האחרונים חרשתי על המשחק הזה
הייתי ראנק מטורף דרך אגב בין האחרונים חרשתי על המשחק הזה
בחיים לא שמעתי על זה ולא נשמע כמו משחק שארצה לשחק
וואו איזה ישןן
באותו הנושא: