8 תשובות
כבר חצי שנה אומרים את זה אין לך מה לפחד הכל טוב
סתם סטלבטנים
בתור מישהי שפעם קראה בקלפים זה חרטא
קלפים לא חוזים את העתיד כי העתיד לא קבוע
שואל השאלה:
תודה כולם קצת הרגעתם אותי אני באמת מקווה שזה יסתיים כבר וכל החוטפים יחזרו
אנונימית
ב2019 מישהי קראה לי בקלפים בתחנה מרכזית ואמרה לי שאסון גדול בדרכו אליי וחצי שעה אחרי מצאתי 200 שקל על הרצפה וקיבלתי פרחים מחבר שלי
זה חרטא כי כבר יש מלחמה המון זמן, ויש התחממות עם איראן, כל בנאדם יכול לעשות אחד פלוס אחד הן סתם מחפשות צפיות
דיי זה סתם שטויות לא צריך להאמין לכל דבר שרואים בטיקטוק
אני יכולה לבוא לכל אדם ממוצע ברחוב וחמישים אחוז שהוא יגיד את אותו הדבר