3 תשובות
פיקוד העורף הסירו את ההגבלות
אני די בטוח שהם סיימו לרגע זה
אבל יהיה תגובה שלנו ואז תגובה שלהם
ויאללה שיחה שלמה
רק ההתחלה, קל שיהיה בחג יש להם קטע עם חגים ושבתות ואין באסה כמו לדעת מה קורה בארץ רק במוצש (אני דתיה)