3 תשובות
תצפיתנית קשה יותר אם את הולכת בהצלחה
תצתפנית קל להתקבל קשה העבודה וקשה לצאת משם יש צורך גדול וקצת ביקוש אחרי ה7.10
אנונימי
תצפי את רק מבקשת ומקבלת לא אכפת להם יש להם מחסור מטורף