7 תשובות
כן אני רוצה עבד רובוט
מצד אחד כן מצד שני זה מפחיד כמה שזה מפותח ומשתלט עלינו
וואלה זורם חח
בטח
אבל לא הייתי רוצה לשלם עליו
וואלה מספיק לי כבר מה שיש לי... (אחותי)
לא, אני אוהב לעשות את כל המטלות בבית זה פשוט כיף עכשיו לרדת ולהוריד את הפח או לבזבז שעה על לשטוף כלים