7 תשובות
"מה נשמע צ'וצ'ה?"
אנונימית
היי מה נשמע
חבל שזה נהיה נפוץ אבל :
"איך זה קורה"
מה קורה
"אני בסדר ברוך ה ...מה איתך?"
אף פעם לא עם היי
תתחיל במשהו שיצור נושא שיחה כלשהו ולא סתם שיחת הכירות רגילה ומשעממת
הרוב לא רוצות משפט פתיחה מדליק תתחיל באו "אפשר להתחיל איתך" או "היי מה נשמע"
שמע אף פעפ אל תבוא ב"היי " / "מה קורה".
אתה יודע שזה חסר תועלת אז בוא.
תנסה להביא משהו מאצלך / טוויסט / לשאול משהו מהסטורי.

ראו.. תמציא איזה backstory מסוים כלומר תגיד על זה שנתקלת בפרופיל שלה ובאת לשלוח הודעה וזה נעלם ומאז אתה מנסה למצוא אותה.