8 תשובות
את כולם, זה מערכת שניתמכת אחד בשני, נכון החיילים בחזית ללא ספק מקבלים יותר טראומות כאב, נפצצעים ונהרגים לצערינו, אבל גם אלו בעורף תורמים ובלעדיהם אלו שבחזית לא יכלו לתפקד
מה זה השאלה הזאת ברור שאת כולם
את כולם, למה להבדיל ביניהם?
כל מי שמתגייס - לא משנה לאיזה תפקיד, כל הכבוד לו!!
כל מי שמתגייס - לא משנה לאיזה תפקיד, כל הכבוד לו!!
כולם חוץ ממיטב שונא את מיטב אי אפשר לאהוב את מיטב
שואל השאלה:
אבל יש גובניקים שלא עושים כזה הרבה
אבל יש גובניקים שלא עושים כזה הרבה
אנונימי
כל מי שלא אונס ומטריד מינית
אנונימי
אוהבים את כולם אבל רמת הסיכון שונה וההערכה שלי בהתאם
את כולם.
חוץ מזה שלהתגייס לצהל זה כבר מבורך, כל מי שמתגייס ראוי להערכה.
חוץ מזה שלהתגייס לצהל זה כבר מבורך, כל מי שמתגייס ראוי להערכה.
באותו הנושא: