7 תשובות
פסיכולוג.
אני גם ראיתי גופה והיה לי מזה טראומה הרבה זמן אבל, צריך לזכור שזה חלק מהחיים ועם כמה שזה טראגי וטראומתי צריך לדעת לעבור הלאה. אם את רוצה לדבר עוד את יכולה לפנות בפרטי:\
שואל השאלה:
לא ראיתי גופה... ראיתי בן אדם מת מול העיניים שלי /:
אנונימי
זה אותו דבר...
אני לא רוצה לתאר לך מה אני ראיתי..

בכל מקרה, נסי להעסיק את עצמך בכל מיני דברים. עם הזמן התמונה תשכח ממך
כן אני יודעת שזה מפחיד אבל זה חלק מהעולם שאחנו חיים בו וצריך להשלים עם זה..
היא מתכוונת לזה שהוא מת לה מול הפנים -_-
שמעי אני חושבת שהכי טוב ללכת לפסיכולוג בקטע הזה.. אנחנו לא באמת יכולים ככ לעזור לך..
באותו הנושא: