8 תשובות
הכול חוץ מלוחם מעברים
הגנה אווירית זה גם משמעותי לדעתי מאוד
לוחם מעברים זה דיכאון יש לי חבר אחד שלצערו הצתרף לשם. הגנה אווירית זה מטורף ועוד אחרי מה שקורה פה זה מטורף תרוץ לזה
פנימית^ כל תפקיד הוא משמעותי אם הוא לא היה משמעותי או תורם אז הוא לא היה קיים לצהל
לוחם חוד ימי
אנונימית
ברור אבל הוא שאל מה עדיף הגנה אווירית או לוחם מעברים אז לדעתי הגנה אווירית זה מאוד משמעותי
לוחם מעברים זה דיכאון אבל לא אמרתי שזה לא משמעותי
לוחם מעברים זה דיכאון אבל לא אמרתי שזה לא משמעותי
פשוט המילה "משמעותי" חייבת להמחק מהעולם הצבאי זה דעתי
הכל טוב
באותו הנושא: