5 תשובות
בעבר אני מאמינה שכן אבל השנה לא וכנראה שלא ניכנס גם
לא נכון אנחנו כנראה ממש נכנסים בקרוב^
אנונימית
מתכוננים להיכנס
יש כבר שטחי כינוס באזור עם מאות טנקים מוכנים
אבל עדיין לא נכנסנו

(אני גר באזור בגלל זה אני יודע..)
אנחנו נכנס בקרוב אבל זה תמרון מוגבל זה לא כמו מה שיש בעזה.
זה יהיה רק בגבולות ממש לא בעומק לבנון
אני די מקווה שיפול עליי כטבם לפני
כי אני לא מוכנה לאבד כל כך הרבה