30 תשובות
תגיד שאתה שומר על עצמך ושאתה חמוש
דבר ראשון בהצלחה ומקווה שתחזור בשלום, דבר שני תדבר איתם תוריד את הלחץ תגיד להם לשלוח ולחשוב בלב רק מסרים חיוביים, תדאג להגיד לכל אחד מהם שיהיה בסדר ושאתה חוזר ממש בקרוב והם לא ישימו לב אפילו. תחזור בשלום!
תשמור על עצמך ותחזור לשלום!
תגיד שאתה שומר על עצמך ושהכל יהיה בסדר ושהצבא שלנו חזק. והרבה בהצלחה!! שתחזור הביתה בשלום אמן!
אומרים לשלום חברים!^
לעעע נכנסים ללבנון?!?!
בע"ה שכל החיילים הצדיקים שלנו יחזרו לשלום בגופם ובנפשם שתצליחו בכל מה שתעשו אתם אשכרה גיבורים רציני איזה אומץ צריך בשביל אשכרה להילחם פיזית ולהכנס לשטח אויב ואוו
בע"ה שכל החיילים הצדיקים שלנו יחזרו לשלום בגופם ובנפשם שתצליחו בכל מה שתעשו אתם אשכרה גיבורים רציני איזה אומץ צריך בשביל אשכרה להילחם פיזית ולהכנס לשטח אויב ואוו
קודם כל תתחיל לשמור על ב"מ לפני שאתה מדבר עם המשפחה
אנונימי
אתה מבין מה אתה מדליף פה
אמאלה^
אנונימית
תגיד שאתה שומר על עצמך
למה לנחם לייסטר
אתה תיכנס לשלום ותצא לשלום והכול יהיה טוב בעזרת ה
תעשה להם שיחה רצינית ותסביר להם שהמצב לא פשוט ואני בטוחה שהם יבינו
בהצלחה גיבור תמשיך לשמור עלינו
אתה תיכנס לשלום ותצא לשלום והכול יהיה טוב בעזרת ה
תעשה להם שיחה רצינית ותסביר להם שהמצב לא פשוט ואני בטוחה שהם יבינו
בהצלחה גיבור תמשיך לשמור עלינו
אין ממש דרך חוץ מלחזור בריא
אם הייתי המשפחה שלך זה לא היה משנה מה הייתי דואג נורא
אם הייתי המשפחה שלך זה לא היה משנה מה הייתי דואג נורא
תחזור בשלום אמן!
תגיד להם שאין מה לעשות ואתה חייב
תגיד להם שאין מה לעשות ואתה חייב
תשמור על עצמיך אח יקר אוהבים אותך בעזרת השם אתה וכל מי שנכנס תחזרו לבית לשלום❤
אחרי מה שעשינו להם אתה תחזור כמו גיבור מחשבה חיובית יוצרת מציאות
קודם כל בהצלחה מה שאתה עושה מאוד אמיץ עם ישראל גאה בך!!! ודבר שני אני אין לי שמץ אבל בהצלחהה
שאתה נכנס אחרון
אנונימי
מתי הכניסה הקרקעית
אנונימי
וואו תשמור על עצמך❤
אנונימית
בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תשמור על עצמך גיבור ישראל
תשמור על עצמך גיבור ישראל
מי שאומר שהוא מדליף כנראה לא איתו הפלוגה או בגדוד
איפשר באמת לנחם אותם...אף אחד לא הייה רוצה שהילד שלו או אח שלו יכנס ללבנון אבל מה שכן אפשר לעשות זה לדבר איתם ולהגיד להם שהכל יהיה בסדר, לנסות לגרום להם לחשוב על זה כמה שפחות,
ובהצלחה אתה גיבור ואתה אלוף, תודה לכם על הכל❤ בעזרת השם תחזור בשלום וגם לשלום
ובהצלחה אתה גיבור ואתה אלוף, תודה לכם על הכל❤ בעזרת השם תחזור בשלום וגם לשלום
מה זאת אומרת נכנס ללבנון רק מטוסים נכנסים לא?
תשמור על עצמך❤
בהצלחה, תחזור בשלום❤
בהצלחה גיבור❤ תודה
תשמוא על עצמך
תודה רבה!
תגיד להם שאתה עושה הכל כדי להגן על המדינה שלך ועל עצמך ושאתה אוהב אותם אין עוד כלכך מה להגיד במקרים כאלה
ושוב תודה רבה לך
תודה רבה!
תגיד להם שאתה עושה הכל כדי להגן על המדינה שלך ועל עצמך ושאתה אוהב אותם אין עוד כלכך מה להגיד במקרים כאלה
ושוב תודה רבה לך
למה שזה יהיה מסווג?
מה שהם עושים שם ומתי שהם ניכנסים ולאיזה אזור הם נכנסים זה כבר כן מסווג אבל זה שהם נכנסים בכללי ללבנון לא ניראה שצריך להיות מסווג
מה שהם עושים שם ומתי שהם ניכנסים ולאיזה אזור הם נכנסים זה כבר כן מסווג אבל זה שהם נכנסים בכללי ללבנון לא ניראה שצריך להיות מסווג
אז למה זה מידע שמפורסם ולא מסווג?
לא הם נכנסים גם רגלי^^^
באותו הנושא: