6 תשובות
יש כאלו שבאמת אוהבים אבל מי יודע
כנראה לא הכרת את האנשים הנכונים
שיט עלית עלינו
כולנו גייז במסווה
את יחסית צודקת. במערכת יחסים שהיו לי אני באמת התאהבתי רק אחרי שהנשים עשו מעל ומעבר עבורי. אם לא זאת. רק הייתי נמשך
תמצאי זוג מערכת יחסים בריאה ותנסי להגיד את זה
שואל השאלה:
זה באמת מרגיש ככה... תודה על הכנות ^^
אנונימית