6 תשובות
ואוו שמע תתקדם
נסה לדבר איתה על זה
זה קשר רעיל. עם כמה שזה כואב לשמוע זה רעיל.
זה קשה מאוד לשחרר מבן אדם, אבל זה לטובה.
אמרת שזה עוצר אותך מלהתפתח בתור בן אדם וזה הכי גרוע שיש. זוגיות אמורה לקדם אותך, להראות לך איך להשתפר ולהתפתח בתור בן אדם. כאב של פרידה חולף אם אי פעם חווית. זה כואב, זה קשה, אבל בסוף קמים מזה ורק צומחים. בהצלחה לך!
זה קשה מאוד לשחרר מבן אדם, אבל זה לטובה.
אמרת שזה עוצר אותך מלהתפתח בתור בן אדם וזה הכי גרוע שיש. זוגיות אמורה לקדם אותך, להראות לך איך להשתפר ולהתפתח בתור בן אדם. כאב של פרידה חולף אם אי פעם חווית. זה כואב, זה קשה, אבל בסוף קמים מזה ורק צומחים. בהצלחה לך!
אנונימית
ממש קשה אבל לאט לאט תפסיק להתגעגע ובעתיד תודה לעצמך שגמרת את זה
אנונימי
תומר לה שלא מתעים
לעזוב אותה דחוף. זה יהיה קשה, אבל עוד יותר קשה לוותר על עצמך בשביל מישהו שמתייחס אלייך רע.
באותו הנושא: