4 תשובות
הבן/ת זוג, אנחנו נשואים?
כי אם כן, אז היא, כי היא תשאר איתי עד הסוף, אנחנו נזדקן ביחד ונחיה את החיים ביחד עד הסוף, עם כל הכבוד להורים שגידלו אותי ודאגו לי כל חיי הם בסופו של דבר יעזבו אותי ואני ישאר לבד, אותו דבר לגבי הילד, הוא יגדל ימצא אהבה ויעזוב...
כי אם כן, אז היא, כי היא תשאר איתי עד הסוף, אנחנו נזדקן ביחד ונחיה את החיים ביחד עד הסוף, עם כל הכבוד להורים שגידלו אותי ודאגו לי כל חיי הם בסופו של דבר יעזבו אותי ואני ישאר לבד, אותו דבר לגבי הילד, הוא יגדל ימצא אהבה ויעזוב...
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
שאלה קשה מעיין אהובה
אנונימית
ילד
באותו הנושא: