4 תשובות
מחברים את זה לחור של האייפד וזה לוקח סוללה מהאייפד
מכניסים לחור של האייפד
או שיש מטען מיוחד לזה שמחברים אליו
אפשר גם להצמיד את העט לצד של האייפד וזה מטעין
או שיש מטען מיוחד לזה שמחברים אליו
אפשר גם להצמיד את העט לצד של האייפד וזה מטעין
שמים על האייפד כזה מעל כזה יש כמו בליטה כזאת
עט דור אחד מגיע עם כבל להטעין דרך האייפד
עט דור שתיים פשוט להצמיד לצד הימני של האייפד
עט דור שתיים פשוט להצמיד לצד הימני של האייפד