25 תשובות
לא
כן, אבל לא יצא לי לפגוש מישהי כזאת
אנונימי
לסטוץ או יזיזות כן, לא לקשר
אנונימי
שואל השאלה:
ולמה בנים גבוהים יוצאים עם בנות נמוכות?? מה עם בנות גבוהות לא יהיה מי שיצא איתן זה מעצבן בטירוף
ולמה בנים גבוהים יוצאים עם בנות נמוכות?? מה עם בנות גבוהות לא יהיה מי שיצא איתן זה מעצבן בטירוף
אנונימית
כן, רק שהן לא היו יוצאות איתי
^^ אז תצאי ע גברים גבוהים
שואל השאלה:
^אבל גברים גבוהים מעדיפים נמוכות
^אבל גברים גבוהים מעדיפים נמוכות
אנונימית
כי בנות נמשכות לגברים שיותר גבוהים מהן, זה משרה להן גבריות וביטחון ושהיא "האישה הקטנה" ליד גבר חזק שעוטף אותה. אל תאשימי את הגברים פה, לרובם זה לא אכפת. בנות הן האישיו כאן
אנונימי
^^יש ויש
אנונימי
שתהיה בת שמעל גובה מטר 97 אז כן אבל אין בישראל בנות בגובה הזה
כן מה הבעיה בזה?
שואל השאלה:
^^^^איך בנות הן הבעיה??
לבנות גבוהות ממש קשה למצןא גבר שירצה להיות איתן
^^^^איך בנות הן הבעיה??
לבנות גבוהות ממש קשה למצןא גבר שירצה להיות איתן
אנונימית
מה הגובה שלך?
^^^אני בתור בן אדם גבוה מעדיף בנות גבוהות
^ אני 1.96
שואל השאלה:
^^יופי סבבה אבל לצערי אין הרבה כאלה בכלל
^^יופי סבבה אבל לצערי אין הרבה כאלה בכלל
אנונימית
שאלתי את הבת מה הגובה שלה
שואל השאלה:
^^^ואוו
^^^ואוו
אנונימית
לא אמרתי שהן בעיה, אבל זאת הדרישה הנשית לרצות מישהו יותר גבוה ממנה, וזה טבעי.
אבל יש גברים גבוהים בארץ וזה לא כזה נדיר למצוא גבר מעל 1.85
אבל יש גברים גבוהים בארץ וזה לא כזה נדיר למצוא גבר מעל 1.85
אנונימי
שואל השאלה:
^נדיר למצוא גבר שירצה מישהי גבוהה ממנו
^נדיר למצוא גבר שירצה מישהי גבוהה ממנו
אנונימית
מה הגובה שלך שאת ככה מתבאסת
יש לי מלא חברים גבוהים שיוצאים רק עם גבוהות, אבל ברור שגבר וגם אישה לא תרצה גבר שנמוך ממנה.
אישה 1.75+ בכיף יכולה לצאת עם גבר 1.85+
אישה 1.75+ בכיף יכולה לצאת עם גבר 1.85+
אנונימי
לא הטייפ שלי
כן. אפשר לשאול אותך שאלה בפרטי לגבי זה?
שואל השאלה:
^כע
^כע
אנונימית
באותו הנושא: