7 תשובות
הייתי חוששת מכל המחלות שלהם מהכבשים
הם בקושי עומדים
וזה לא כמו ישראל שאלה אזרחים שממש אכפת לה מהם, אלא שאפילו בלבנון הם די שנויים במחלוקת ואנשים ינסו להתנגד להם
ואפילו אם רק חיזבאללה עצמם ינסו, יהיה להם הרבה יותר קשה בלי כל ההנהגה שלהם
וזה לא כמו ישראל שאלה אזרחים שממש אכפת לה מהם, אלא שאפילו בלבנון הם די שנויים במחלוקת ואנשים ינסו להתנגד להם
ואפילו אם רק חיזבאללה עצמם ינסו, יהיה להם הרבה יותר קשה בלי כל ההנהגה שלהם
אנונימי
אנחנו כרגע בלבנון ככה שהם לא השאר כן
אבל אין להם אומץ
זה בכלל היה מתימן
רק עם קונדום וחומר סיכה, אבל כן
שיתחילו כבר שנגמור עם זה
באותו הנושא: