8 תשובות
וואי הייתי תוחנת משמרות כמה שיותר יותר טוב
מינימום אחת בשבוע, יותר אם יש את האופציה
תלוי, כל עוד יש זמן לא אכפת לי לעשות וכמה שיותר, באוגוסט היה חופש גדול ועשיתי באזור ה70-80 שעות בחודש וגם כי אני עולה עם חדשים שצריך אליהם מישהו עם נסיון אז זה עוד יותר מעלה את זה וכמובן שיש גם אטן
פעם הייתי עושה 1 או 2 בשבוע
היום אני עושה פעם או פעמיים (לרוב פעם) ובחודש
אנונימית
פעם בשבועיים בערך, לא משבצים אותי כי יש המון מתנדבים
לצערי פעם בחודש בגלל שיש לי המון נוער בתחנה
אנונימי
לפני שהורידו אותנו ממשמרות בגלל המצב הייתי עושה 2-3 משמרת בלבן ו1-2 משמרות באטן בשבוע
אנונימית
בתקופות היותר טובות 2,3
ברעות אחת שתיים בחודש