6 תשובות
יש לנו גם מקומות יפים
שואל השאלה:
ככה יותר יפה
אנונימי
כי כל מקום נראה אחרת:) במקרה המדינה שלנו קצת פחות יפה (תודו בזה)..
שואל השאלה:
כי אנחנו מדינה מכוערת
אנונימיתוש
גם אם היה כזה בארץ היו מטנפים את זה בחמש דקות...
צודקת הארץ שלנו לא הכי יפה שיש אבל גם לנו יש מקומות יפים...