11 תשובות
אני מרגישה בן אדם בתור עצמי בסטיפס
ואני די מוכרת פה
ואני די מוכרת פה
אנונימית
כי יש פה משתמשים שזוכרים את המשתמש שלי פה
כי אני די חשוף כאן למרות האנונימיות, כבר צברתי "מוניטין" מסוים באתר.
שואל השאלה:
הם זוכרים כי הגבת מרגיל .. התכוונתי לאנשים שעל כל דבר קטן שמים אנונימי גם אני שמה לפעמים אנונימי אבל לא צריך על כל דבר קטן
הם זוכרים כי הגבת מרגיל .. התכוונתי לאנשים שעל כל דבר קטן שמים אנונימי גם אני שמה לפעמים אנונימי אבל לא צריך על כל דבר קטן
אנונימית
אני צריכה לשמור על הזהות הסודית שלי
כנראה חוסר ביטחון על השאלה או משהו
אין לי מושג איך שמים אנונימי בכלל
כשתיהיי פה הרבה באפליקציה את תביני
שואל השאלה:
למי מה שכתוב לי בפרופיל אני כאן שנתים ושלוש חודשים תכף זה ישתנה לארבע ..
למי מה שכתוב לי בפרופיל אני כאן שנתים ושלוש חודשים תכף זה ישתנה לארבע ..
אנונימית
שמע אחי, אם אני מדבר על הז*ין שלי אני צריך לשים אנונימי לא ככה?
שאלה טובה