9 תשובות
כן בטח
שואל השאלה:
וזה יהיה יותר משרדי מאשר ממש להיות באמבולנס ולהציל חיים?
ונשארים בבית במהלך השנה הזאת נכון?
אנונימית
וואי האמת שאני לא יודעת לענות לך על זה, יש לי חברה שעושה שנת שירות והיא יותר במשרדי אבל יש מצב שיש אפשרות לעשות בשטח
עדיף שתשאלי מישהו שיותר מבין בזה
שנת שירות במדא?
אני לא מכיר שום דבר כזה.
הם לא מפעילים קומונות באופן כללי.
כן יש אפשרות לעשות שנת שירות במד"א, לרוב תהיה העדפה למתנדבי נוער מד"א שדוחים שירות כדי לעשות שנת שירות ואז לרוב הם יוצאים לקורס חובשים/פראמדיקים במקרים מסוימים (לא נפוץ בכלל) ואז כן עושים שנת שירות אבל את יכולה תמיד לנסות אני לא חושב שיתנגדו לעוד כוח אדם בהתנדבות
שואל השאלה:
אבל האם זה בתור תפקיד משרדי? או באמת לצאת לשטח וכל זה? :0
ובמהלך השנת שירות הזאת נשארים בבית נכון?
ומה לעשות בעצם? לפנות לתחנה בעיר שלי ולבקש כבר מעכשיו? אני רק בתחילת יב
אנונימית
את יכולה לדבר איתי בפרטי ואולי אצליח לתת לך את הדרך להגיע לאותן תחנות
ואם זה תפקיד משרדי או לא אני לא אגיד מהסיבה הפשוטה שאני לא בטוח
תפקיד משרדי שעושים *לרוב* זה מוקד ככה שזה גם לא נורא, בתור אחד שמתנדב תקופת זמן מכובדת המשמרות מעניינות וכיפיות, בלבן לרוב קורים פחות דברים "אקסטרים" אבל זה עדיין לא אומר שלא קורים, ואם יאשרו לך לעלות ישר על הנטן מה שאני לא חושב שיהיה אלא אם את עושה פראמדיקים וחוץ מזה זה באמת מדהים ואם את רוצה לכי על זה
ושמתי לב שלא עניתי כן את נשארת בבית ומתנדבת 99 אחוז מהזמן בתחנה הכי קרובה אלייך ובאחוז שנשאר זו תחנה אחרת במרחב שקרה משהו ויש חור אז אולי יבקשו אותך
כדי לך לעשות שנת שירות במד"א אם את אוהבת את התחום. נראה לי שאם תבקשי לעבוד בשטח הם יסכימו לך, אין סיבה שהם לא יתנו לך לעבוד בשטח