התחברות הרשמה

קיבלתי ציוניםם 90 סופי במודל E חמש יחל זה סבבה??

27 בספטמבר 2024, 17:54
5 יחידותבגרותכיתה יבבגרות באנגליתבגרויות    
4 תשובות
ברורר
P
PINKTIGER
אז לא זה לא סבבה
2
2040
כןן כל הכבודד
מ
מאורה הנדירה
כן ברור
L
Lior.jpg
באותו הנושא:
קיבלתי סופי 87 בהיסטוריה זה גרוע טוב או סבבה?
קיבלתי 86 סופי באנגלית 5 יחל מודל g לעשות מועד ב?
קיבלתי היום 85 במודל e כיתה יא זה סבבה?
קיבלתי 82 סופי במודל G, זה טוב או פחות?
מתי אמורים לקבל ציונים למבחן סוף אם עשינו אותו במודל?
95 במודל g זה סבבה?
80 פלוס במודל גי זה סבבה?
קיבלתי ציון סופי 91 במודל c.. לגשת שוב?
ציונים סופיים במקצועות. סבבה?
80 בבגרות במודל E זה סבבה?
קיבלתי 81 במודל e והציון מגן שלי הוא 94 כמה יהיה לי בסוף?