15 תשובות
לא יודעת אבל בעיניי רק מלאני מרטינז היא אוברייטד
גם אומרים את זה המון על אמנים ויוצרים זכרים
די לקשר מין ומגדר להכל, זה מתיש
די לקשר מין ומגדר להכל, זה מתיש
מלאני עוד אחלה
טיילור סוויפט זו תופעה
טיילור סוויפט זו תופעה
שואל השאלה:
על איזה אמן גבר אומרים את זה?
אני שמעתי רק על
אוליביה רודריגו
טיילור סוויפט
בילי אייליש
סברינה קרפנטר
לנה דל ריי
על איזה אמן גבר אומרים את זה?
אני שמעתי רק על
אוליביה רודריגו
טיילור סוויפט
בילי אייליש
סברינה קרפנטר
לנה דל ריי
אנונימית
זה לא נכון, עובדה שעל וויטני הוסטון, בריטני ספירס, ביונסה, סלין דיון וריהאנה לא אומרים שהן אוברייטד- כי הן לא- הן זמרות מצוינות
כל החדשות כמו סלינה הזאת וטיילור סוויפט הן לא מוכשרות ומקבלות אהבה סתם- לכן הן אוברייטד
עריכה- המינוסים הכי גאים שלי
כל החדשות כמו סלינה הזאת וטיילור סוויפט הן לא מוכשרות ומקבלות אהבה סתם- לכן הן אוברייטד
עריכה- המינוסים הכי גאים שלי
הבן אדם שאמר שאוליבה רודריגו ובילי אייליש אוברייטד צריך להגיד ואני נשבעת שאני אכחיד אותו
שואל השאלה:
לידיעתך, טיילור סוויפט היא לא חדשה, היא כבר 17 שנה בתעשייה.
נתניה בטוח שהיא לא מקבלת סתם אהבה.
לידיעתך, טיילור סוויפט היא לא חדשה, היא כבר 17 שנה בתעשייה.
נתניה בטוח שהיא לא מקבלת סתם אהבה.
אנונימית
לא אמרתי שהיא חדשה, אמרתי שהחדשות כמו סלינה בכלל וטיילור בפרט הן לא מוכשרות
שואל השאלה:
טיילור היא אחת המוכרות בתעשיית המוזיקה.
אם תקשיב.י לשירים מעבר ל"להיטים" תבין.י על מה אני מדברת.
המילים שלה, המנגינות שלה, הקול שלה, ההפקה שלה.
היא כותבת, מליחנה, מנגנת, שרה, מפיקה, ומביימת קליפים.
תראה לי מישהו כזה מוכשר
טיילור היא אחת המוכרות בתעשיית המוזיקה.
אם תקשיב.י לשירים מעבר ל"להיטים" תבין.י על מה אני מדברת.
המילים שלה, המנגינות שלה, הקול שלה, ההפקה שלה.
היא כותבת, מליחנה, מנגנת, שרה, מפיקה, ומביימת קליפים.
תראה לי מישהו כזה מוכשר
אנונימית
אוליביה ובילי הקראים שלי
מכירה את השירים שלה וזאת ממש לא אומנות אין לה קול ממש מוכשר
אולי היא טובה בלהפיק ולכתוב- אבל לשיר- פחות
אולי היא טובה בלהפיק ולכתוב- אבל לשיר- פחות
אפשר לשאול מה הטעם שלך במוזיקה?
מי שציינתי למעלה בעיקר
גרין די ומונסקין
זאין
אד שירן, אדל, סיה
אמינם ואנריקה איגלסיאס
ג'ורג' מייקל וג'סטין ביבר
הראל סקעת ועידן עמדי
ועוד כמה להקות
גרין די ומונסקין
זאין
אד שירן, אדל, סיה
אמינם ואנריקה איגלסיאס
ג'ורג' מייקל וג'סטין ביבר
הראל סקעת ועידן עמדי
ועוד כמה להקות
דיברת על אוליביה או טיילור עם הטעם של השירים
אין לי עוד מה להגיד חוץ מריל
כי כיאילו למה כל אמן שמתפרסם ישר תקראו לו אוברייטד אבל כשהוא פחות מפורסם תקראו לו אנדרייטד וצריך יותר פרסום והערכה-
כי כיאילו למה כל אמן שמתפרסם ישר תקראו לו אוברייטד אבל כשהוא פחות מפורסם תקראו לו אנדרייטד וצריך יותר פרסום והערכה-
באותו הנושא: