7 תשובות
לא יודעת
ותעבירי לעברית פשוט...
Op0
שואל השאלה:
אין באייפון עברית
אנונימית
הגדרות
.^R
שואל השאלה:
כן יודעת שהגדרות אבל לא יודעת על מה ללחוץ
אנונימית
הגדרות
מסג אנד סטורי ריפלייס
שואו ריד רסיפקט
שואל השאלה:
תודה רבה הצלחתיי
אנונימית
בכיף