7 תשובות
לא יודעת
ותעבירי לעברית פשוט...
ותעבירי לעברית פשוט...
שואל השאלה:
אין באייפון עברית
אין באייפון עברית
אנונימית
הגדרות
שואל השאלה:
כן יודעת שהגדרות אבל לא יודעת על מה ללחוץ
כן יודעת שהגדרות אבל לא יודעת על מה ללחוץ
אנונימית
הגדרות
מסג אנד סטורי ריפלייס
שואו ריד רסיפקט
מסג אנד סטורי ריפלייס
שואו ריד רסיפקט
שואל השאלה:
תודה רבה הצלחתיי
תודה רבה הצלחתיי
אנונימית
בכיף
באותו הנושא: