6 תשובות
אל תרדי על ללין ללין אחלה חברה לעומת החברה האמריקאית
כן!!!!!!
יש לי משם 2 בשמים נדירים קניתי אותם שהיה מבצע של 70% הנחה והם עלו לי 30 שקל הם מחזיקים ברמות אם שמים אותם בבוקר הריח עדיין נשאר גם אחרי צהריים ולמשל המי גוף של ויקטוריה סיקרט לא עמידים ועולים 60 שקל
יש לי משם 2 בשמים נדירים קניתי אותם שהיה מבצע של 70% הנחה והם עלו לי 30 שקל הם מחזיקים ברמות אם שמים אותם בבוקר הריח עדיין נשאר גם אחרי צהריים ולמשל המי גוף של ויקטוריה סיקרט לא עמידים ועולים 60 שקל
יש לי 3 ריחות (תיקון)
in the star אני פחות מתחברת
sweet pea הוא פשוט נדיר יש לו ריח פרחוני ועדין אבל לא מתוק מדי
fresh vanilla blossoms שהוא גם נדיר ריח כזה עדין אבל מטורף
in the star אני פחות מתחברת
sweet pea הוא פשוט נדיר יש לו ריח פרחוני ועדין אבל לא מתוק מדי
fresh vanilla blossoms שהוא גם נדיר ריח כזה עדין אבל מטורף
ממש לא סתם יקר בלי שום סיבה זה כמו ללין
מחירים גבוהים מהרגיל מוצרים שאפשר לקנות בסקרה אחד לאחד
באותו הנושא: