9 תשובות
בורקס תפוח אדמה!
החצי עיגול הזה, נראה לי זה בולגרית לא סגורה על זה
אנונימית
פיצה!!
גבינה עם ביצה
תפוח אדמה/פטריות
קשקבל זה הגבינה הכי טעימה שקיימת לא יודעת איך זה בבורקס בטוח טעים אבל
בורקס פינוקים עם ביצה מלפפון טחינה עגבניה אחושרמוטה
בורקס קשקבל או פטריות
בורקס גבינה חם חם או בורקס פיצה או בורקס טורקי
באותו הנושא: