44 תשובות
ברור
כן
כל האנשים פה שאומרים שלא ואז טוענים שהפלסטינאים הם אלו שלא רוצים שלום חחח

מגוכחים
כן.
לא יקום ולא יהיה
panda.
אם את חושבת שהפלסטינאים רוצים שלום, למה נראלך יש להם ארגון טרור שהמטרה שלו זה לחסל אותך ואת כל בני העם שלך?
אנונימי
אמרתי דברים נכונים וקשה לך לקבל אותם?
פנדה מאמי
לכי פשוט
את היית רוצה שלום עם מחבלים?
זה שונה לגמרי
^^ מי זה להם? מה הם קשורים לחמאס?
^^ יש הבדל בין פלסטינאים לחמאס
בשבילי כל הפלסטינים קשורים לחמאס
כולם מאותו הח*א
פנדה מאמוש אנחנו לא רוצים שלום כי לא עושים שלום עם טרוריסטים ובטח לא עם מי שההנהגה שלו היא מורכבת מאנשים של שנאה, רוע טהור ומפלצתיות.
קודם שיכירו בעבודה שאנחנו כאן כדי להישאר וקיימים, שירצו שלום ואהבה ולא שנאה ומוות ואז נדבר.
תחסכי שטויות כאלה למה זה ממש לא אותו דבר מאמי
נראה מה יהיה פה במדינה עוד 20 שנה כשזה המצב
^^ מה הקשר טרוריסטים?
בעזרת ה' עוד עשרים שנה כולם יעופו מפה
ואז באמת יהיה רק טוב בישראל
פנדה יקרה די להיות מנותקת מהמציאות ולחשוב שאפשר לעשות שלום עם אנשים שרוצים לחסל אותך ואת כל מי שחי פה
^ תגידי לי איפה את חיה? רובם טרוריסטים שגדלים לשנוא אותך ועל ערכים של קידוש המוות.
נכון שלא כולם אבל הרוב גדלים ככה שמה.
למה? כי הם גדלים על ערכים של ארגון טרור שמדכא אותם בכוונה ושולט בהם.
^^^ ביסוס? אין. רק ראית כמה סרטוהים של קיצוניים באתרי חדשות אז את חושבת שזאת האמת
^^ גם בישראל זה ככה
איפה את חיה שאת צריכה ביסוס? למה את חושבת ששולחים אלינו טילים סתם ככה לכיף?
תתעוררי על החיים שלך ותשמרי על הפה סגור כי את מדברת שטויות
^ את פשוט מנותקת מציאות ואת הזויה!
יש ביסוס וזו עובדה.
תסתכלי על הראיונות של החטופים שחזרו, גם הם משקרים? חוצפנית.
^^ את לא יודעת מה ההבדל בין חמאס לפלסטינאים... זה כמו להגיד שבן גביר מייצג אותי. הבן אדם צריך להיות בכלא...
^^^ עם כל הכבוד שלי לחטופים אי אפשר להסתמך על מה שהם אומרים. הם היו בסביבה טרוריסטית וחבו דברים קשיח אז מובן שהם ירגישו ככה.
^^ שפלסטינאי יבוא להתנחלות
^ דיי כבר, רוב הגדול שגדל תחת ההנהגה שלהם הוא בדיוק כמוהם.
הם מדכאים אותם, לא נותנים להם כלום, מלמדים אותם מגיל אפס שזה בגללך ושאת אשמה, אומרים להם לשנוא יהודים ואת ישראל.
ככה זה עובד אצלם, ככה הם צוברים כוח ותמיכה, כי הם לא אשמים, את והמדינה שלך אשמים, ככה הם משתפים עם הטרור פעולה.
רובם מורעלים נגדך וזו האמת.
למקרה שאת לא יודעת הפלסטינאים גדלים לתוך המציאות ולהנדסת התודעה של שלטון החמאס שמחנך אותם לשנוא יהודים ולפעול נגדם בטרור
זה מתבטא בכך שהם מתחנכים כבר מגיל קטן לשנוא את ישראל ולהיות שהידים ולהקריב את נשמתם
מקווה שתפנימי את זה כי זאת המציאות שקורית לידינו כבר כמה שנים טובות
מה אי אפשר להסתמך על מה שהם אומרים
כאילו אחותי תקשיבי למילים שיוצאות לך מפה מה עובר עלייך
בתור אחת שאחים שלה היו בעזה והם סיפרו לי טוב מאוד מה הולך שם ומה שהולך שם מזעזע בעיקר מבחינת האנשים
ויש כל כך הרבה עדויות לדברים מזעזעים שעושים להם בשבי
אז אל תזלזלי בחטופים ותעשי לי טובה עדיף לך פשוט לשתוק
זה באמת יהיה לטובתך
אה זה בכלל בן לא יודעת חשבתי שזאת בת
פשוט רואים שאתה שמאלני
למה לא?
^^ לגבי א' עניתי לך.
לגבי ב' יצא לי להיות בכפרים ערביים.
לגבי ג' להזכיר לך על אלימות המתנחלים שקורית על בסיס יום-יומי? יש קיצוניים משני הצדדים ולא צריך להסתמך על זה. רוב הפלסטינאים לא יעשו לי כלום כי הם אנשים כמו כולם
^^ כן... איזה כיף להמשיך להתעקש על פיתרונות ימין שמעולם לא עבדו ולעולם לא יעבדו
איזה כיף זה להמשיך להתעקש על פתרונות שמאל שמעולם לא עבדו ולעולם לא יעבדו
^^^^ לא הבנתי באיזה קטע נראה לך שאת אומרת שאני מזלזל בחטופים
הזוייה
^^ תמיד הרסתם אותם
להפך מאמי
אתם תמיד הרסתם את פתרונות הימין
כמו?
מצחיק אותי הדיבור על הימין והשמאל, אני לא ימנית ולא שמאלנית אבל נשמה אי אפשר לעשות שלום עם דבר כזה.
זה מעבר לדעה פוליטית, הם לא אנושיים, הם מפלצות וה7 הוכיח את זה וניפץ את כל הבועה של השלום ואהבה.
מי שחושב שאפשר לעשות שלום ואוהב אותם ותומך בהם אחרי מה שקרה וקרה ככ הרבה ויותר מידי, הוא כבר מעבר לשמאלני, הוא טיפש.
זה כבר מעבר לימין ושמאל, זה פשוט טמטום לחשוב שזה הגיוני לעשות שלום איתם ועוד לתת להם להקים מדינה.
ומה יקרה אחרי זה? עוד פיגועים? עוד 7 לעשירי? איזה אינטרס יש למדינה שלנו לתת לדבר כזה לקרות? אינטרס השמדה עצמית? פיגועים כל הזמן? דיי. דיי.
ניתוק מוחלט מהמציאות
אני מקווה שהרוב כאן מבינים את זה
מעולם לא ניסינו פתרונות ימין, אין באמת פתרון לימין, זה מאוד תלוי באדם, זה לא משהו מגובש, אבל בעקרון זה לסיים את זה בדרך צבאית ולעודד התיישבות , ואת זה מעולם לא עשינו
פנדה, שלום זה לא קשור למדינה פלסטינית, אנחנו נגד זה כי זה לא יוביל לשלום לעולם, רק ההפך זה רק אתם חיים במשוואה הזאת שנביא להם את x y z ובום שלום. כולם רוצים שלום, לכולם במיוחד לימנים אכפת מהעתיד של המדינה, זה פשוט לא ריאלי, הם לא חיים בפנטזיה כמוכם אתם מדברים עם עצמכם וחושבים שמדברים עם ערבים
פנדה. אם הייתה פוגש אותך במציאות הייתי זורק אותך בעזה ושתסדר כי רק חוויה כזאת תביא לאנשים כמוך את ההבנה
אנונימי