5 תשובות
לא.. כשחשפו את אפשטיין משהו קרה?
שואל השאלה:
צודק למרות שהפעם יש לי תקווה יותר גדולה לזה. יש לי תחושה שהפעם באמת משהו ישתנה
לא נורא יעבור לך אחי
לא, אמינם עדיין חי עומד וזה החרא היחיד שמעניין שמה, (וטופאק, אבל טופאק כבר..)
בכלל לא