5 תשובות
זה מביך רצח אנשים שאומרים מזל טוב גם לא הבנתי מה מצפים שנגיד אבל בכל מקרה מזל טוב!
נו מה מביך? היא אמרה מזל טוב
ואם את מחשיבה את הסיטואציה כזאת מביכה כנראה יש לך רושם מוטעה והיא לא מחשיבה סיטואציות אחרות איתך כמביכות
ואם את מחשיבה את הסיטואציה כזאת מביכה כנראה יש לך רושם מוטעה והיא לא מחשיבה סיטואציות אחרות איתך כמביכות
איי מבינה אותך
תשחררי מזה לא קרה כלום
תהיי נחמדה וזהו בכל מקרה את לא אמורה להגיד מעבר לתודה
תשחררי מזה לא קרה כלום
תהיי נחמדה וזהו בכל מקרה את לא אמורה להגיד מעבר לתודה
זה לא מביך לדעתי
מזל טוב!!!!!! כל הברכות שבעולם
מזל טוב!!!!!! כל הברכות שבעולם
זה נשמע כאילו תפסו אותך עושה משהו ובאמצע הפריעו לך עם מזל טוב
באותו הנושא: