24 תשובות
אתה חיי במדינה הזאת? מגנים עלייך? תשרת או תעזוב.
כן כי הוא גם אזרח
שואל השאלה:
אני אשרת את המדינה בזה שאני אשלם מיסים
אני אשרת את המדינה בזה שאני אשלם מיסים
אנונימי
כן
כן זה גם מצופה ממך בנוסף לשירות צבאי
כולם משלמים מיסים מה קשור אחי. מיסים לא יגנו על הקיום שלנו.
שואל השאלה:
איך כן? אם המתגייסים הנוצרים הם מתנדבים?
איך כן? אם המתגייסים הנוצרים הם מתנדבים?
אנונימי
לא כולם בתכלס
נו כפרה עליך אם אתה חי במדינה ונהנה מהשירותים שלה אתה חייב להתגייס כמו כל אזרח
שואל השאלה:
יש לי את הקשיים שלי בחיים ואני לא רוצה לסכן את חיי ולבזבז את הזמן על כלום ובסוף לצאת בלי כלום מהצבא
יש לי את הקשיים שלי בחיים ואני לא רוצה לסכן את חיי ולבזבז את הזמן על כלום ובסוף לצאת בלי כלום מהצבא
אנונימי
דבר ראשון זה לא בזבוז זמן אתה מקריב שלוש שנים למען המדינה ולמען עצמך דבר שני נפשית יש הרבה כאלו שהצבא מתקן אותם הוא סוג של גורם להם להתאפס בחיים ולחשוב יותר הגיוני וחוץ מזה לא תמיד אתה צריך לעשות מה שיהיה לך כיף לפעמים אנחנו עושים דברים שלא בא לנו
אז מנסים להוציא פטור
שואל השאלה:
^^ יש את החרדים שלא רק לא עושים צבא וגם לא עובדים אז למה לי לבזבז 3 שנים מהחיים במקום לעבוד ולהרוויח כסף וגם לשלם מיסים שזה תורם למדינה ..
^^ יש את החרדים שלא רק לא עושים צבא וגם לא עובדים אז למה לי לבזבז 3 שנים מהחיים במקום לעבוד ולהרוויח כסף וגם לשלם מיסים שזה תורם למדינה ..
אנונימי
החרדים זה עניין שלהם אני באמת לא יודע מה הקטע שלהם אבל מבטיח לך שצבא עוזר למדינה הרבה יותר ממיסים שגם הם הולכים בדרך כלל לפח
לחרדים יש סיבה לא להתגייס כי זה נוגד את הדת שלהם
אם גם גיוס איכשהו נוגד את הדת שלך תרכב על זה ותוציא מזה פטור
אם גם גיוס איכשהו נוגד את הדת שלך תרכב על זה ותוציא מזה פטור
לא חייב אבל מי שרוצה יכול מרצונו
אם אתה ערבי אתה לא חייב להתגייס
שואל השאלה:
^^ואם אני לא ערבי ? חייב או לא?
^^ואם אני לא ערבי ? חייב או לא?
אנונימי
אם אתה אזרח במדינה כן
ואם לא באלך תשיג פתור או תהיה עריק מה אני אגיד לך
הנוצרים בארץ הם ערבים אז הם לא מתגייסים. אם תתנצר/י אז יכול להיות שעדיין יגייסו אותך כי את/ה לא ערבי/יה
לא
מי שמעליי ממש מפגרת אני רואה
אני חושב שלא
באותו הנושא: