3 תשובות
לדעתי מיותר בנתיים
יש לי את האייפון 15 ובאמת שה16 מיותר כל כך אין בו הרבה חידושים והוא 2000 שקל יותר
ולגבי האפל ווטש תקנה אולי 7 או 8 כי זה גם לא שיפורים משמעותיים וההבדל במחיר משמעותי
שואל השאלה:
עולה לי 500 שקל יותר ה16 פרו
אנונימי