6 תשובות
1%
תקווי שלא יהיה כלום
זה לא כיף בכלל בתור תושבת הצפון.
זה לא כיף בכלל בתור תושבת הצפון.
אפשר לישון כמו תינוק
סיכוי נמוך
שואל השאלה:
סיס אני רוצה רק אזעקות אני לא רוצה שחס וחלילה אנשים יפגעו
סיס אני רוצה רק אזעקות אני לא רוצה שחס וחלילה אנשים יפגעו
אנונימית
עד כמה אמורים להיות מנותקים בשביל לרצות שתהיה אזעקה
אנונימית
באותו הנושא: