6 תשובות
תקווי שלא יהיה כלום
זה לא כיף בכלל בתור תושבת הצפון.
אפשר לישון כמו תינוק
סיכוי נמוך
שואל השאלה:
סיס אני רוצה רק אזעקות אני לא רוצה שחס וחלילה אנשים יפגעו
אנונימית
עד כמה אמורים להיות מנותקים בשביל לרצות שתהיה אזעקה
אנונימית