8 תשובות
כן ומי שלא עבר קיבל הודעה שהוא לא עבר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא קיבלתי הודעה שעברתי והרבה שכן עברו את השלב הראשוני קיבל (קיבלתי רק את השאלון)
בטוח שזה אומר שעברתי?
אבל לא קיבלתי הודעה שעברתי והרבה שכן עברו את השלב הראשוני קיבל (קיבלתי רק את השאלון)
בטוח שזה אומר שעברתי?
אנונימית
תגידי את סימנת שאת רוצה ארזים/חבצלות?
אנונימית
שואל השאלה:
איפה
איפה
אנונימית
במיון הראשון
אנונימית
^^^^גם אני קיבלתי רק הודעה ולפי מה שהבנתי זה אומר שעברנו
אנונימית
שואל השאלה:
בטןח?
כי אמרו שקיבלו הןדעה שעברו מי שעבר את הראשוני ואנחנו קיבלנו רק שאלון
בטןח?
כי אמרו שקיבלו הןדעה שעברו מי שעבר את הראשוני ואנחנו קיבלנו רק שאלון
אנונימית
זה עוד לא אומר, מכיר מישהו שעשה את השלב השני, קיבל את השאלון ואז נפל בשלב השני וקיבל תשובה שלילית לשני מסלולים. לא בהכרח נפל משחקים אבל כן משני המסלולים ככה שעוד לא הייתי מתרגש
באותו הנושא: