5 תשובות
עבודה קשה
עבודה קלה ומשעממת... אני כבר בכזאת...
תלוי אך העבודה הקשה זה משהו שאני אובבת
תלוי בשכר ואם אני מחברת לאנשים או לא
אבל תכלס אם יש לי אנשים טובים משעממת
אם לא אז קשה שמעסיקה אותי
אבל תכלס אם יש לי אנשים טובים משעממת
אם לא אז קשה שמעסיקה אותי
קלה ברור
באותו הנושא: